TRÖTT

God morgon alla människor. Jag somnade halv tio igår kväll, och vaknade halv två idag. Hur kan man sova så mycket? Var riktigt slitet i lördags, har inte vart så full på länge. Begövde min skönhetssömn. Men jag ska aldrig mer dricka!! Jaja, annars då? Det händer ingenting, sitter hemma hos en kompis och ska käka frulle nu. Har legat och kollat på tv sen jag vaknade, och jag är helt trött. Tur att man var ledig från skolan idag. Däremot har vi prov imorn, och jag har inte pluggat någonting, kommer gå åt pipan, och det är ju inge vidare så här kring jul.. Men det tixar sig nog, det gör det alltid. Nu ska jag äta, hörs sen.

Och jag vill tacka killen som hjälpte mig i lördags, verkligen supersnällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0