TV

Kollade nyss på desperate, fyfan jag får rysningar det är så spännande! Sa dem att det ska vara uppehåll över julen? Hoppas inte på det alltså. Hur som helst, var i skolan och hade prov som jag fick g på, blev skitglad för jag trodde det skulle bli fail på det, men icke sa nicke. Sen vare lunch och plugg till kl två och sen åkte jag hem till en kompis. Har inte ätit någon middag så är jättehungrig nu, men jag orkar verkligen inte göra nåt att äta. Haha. Det är dessutom bra att inte äta innan läggdags, för man bränner så lite under natten, så man ska faktiskt lägga sig lite små-hungrig har jag hört. Måste kolla vidare på christine nu, hörs snart puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0