Äntligen hemma

Ja, gud vad det känns som att jag aldrig är hemma nu för tiden (?), jag vill verkligen vara hemma mera. Man uppskattar verkligen sin egen säng när man sovit i andras, haha ja det där kanske inte lät så bra, men ni hajar grejen. Igår jobbade jag som sagt till sju, sen blev det ändrade planer så jag mötte upp min sötnos kb och hans kamrat och vi gick till nåt b-ställe och chillade några timmar, men det var riktigt skönt där faktiskt, billigt också. Efter det hamnade vi på Toxic, som jag hört är ganska dåligt men jag måste nog säga att jag inte håller med. Billig dricka, stort, fräscht och mycket folk. Nej jag gillade Toxic faktiskt, så dit kommer jag gå igen.

Efter att vi dansat (det kändes som hur läääänge som helst), så begav jag mig hem till min kompis, fumlade bort min ipod gjorde jag också, det märkte jag imorse när jag skulle till jobbet. Jag blev sjukt arg för jag trodde jag la ner den i väskan och jag klarar mig verkligen INTE utan musik. Imorn ska jag köpa en ny i alla fall och hämta upp pengar. Är hur som helst fattig nu så det blir ingen utgång på ett bra tag, tyvärr. Jag hade i alla fall sjukt kul med dig igår kb, vi är ett grymt team så tack för en bra kväll gullet! Nu ska jag vila lite, är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0