Back in buisness

Hej! Har inte orkat uppdatera, ledsen. Nu är jag iaf vaken och mätt, vi hade tyvärr bara äckliga mackor hemma men jag käkade ändå, haha. Snart ska jag i väg till jobbet, och allt jag kommer tänka på är följande: Shit, nu hade jag kunnat vart vid globen och väntat, väntat på att få se Brittan LIVE, helt gratis dessutom! Jag är inget superdunder fan av henne, men får man chansen att se henne är det väl klart att man gör det, eller hur?

Aaa jag blir aningen irriterad när jag tänker på det där. Men annars då.., ella kommer hem på fredag! Pappa och co åker på tisdag och då blir jag ensam hemma i 12 dagar, hääääääärligt! Men det får jag berätta mer om sen, vi hörs ikväll! Hoppas ni får en riktigt bra tisdag, puss på tuttarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0