Fredag

Hej och hopp i stugan! Kom hem för ett tag sen, har vart i Vby och köpt en ny ipod. Köpte en sån där liten shuffle, dem är riktigt najs faktiskt, så små och praktiska. Bättre än de där tegenstenarna som folk går runt med. Ska strax iväg till en killkompis, vi ska käka donken och chilla galet, ingen utgång idag med andra ord. Imorn jobbar jag 12-21, absolut SÄMSTA passet, sen söndag 13-20. Men det är bara att bita ihop. Är ledig sen onsdag och torsdag, så då blir det utgång i alla fall! Skulle bara uppdatera er så ni vet att jag lever. Jag är avundsjuk på alla er som får gå ut ikväll, för det kan som sagt inte jag, så se till och ha riktigt jävla kul!


Titta så glad man kan vara

Kommentarer
Postat av: Moss

tro mig, du överlever.. ;)

2009-07-11 @ 17:37:19
URL: http://seckiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0