God natt

Haha jag klippte precis sönder ett par riktigt gamla Levi's byxor från mammas garderob. Det blev ett par shorts, riktigt okej faktiskt, lite tajta vid låren men får hoppas att de töjer sig när man använder dem. Annars då, kom aldrig iväg till tv;n, haha. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Blir nog min nya vita klänning, konjaktfärgade skor + jeansjacka, hiss eller diss? Kan inte sluta använda mina skor från nelly, de är så jävla underbara! Bästa skoköpet ever, verkligen. Nu ska jag faktiskt sussa, ska upp tidigt imorn, puss!


Nelly 500 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahaha, mongo, aa 7-18 juli, men såg på mitt schema igår att jag jobbar fruktansvärt mycket :/

2009-07-02 @ 06:22:32
URL: http://patricia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0