Hej

Nu är jag megastressad. Satte mig på uteplatsen när jag kom hem i tron om att jag hade massor av tid (tidsoptimist som man är), har med andra ord tagit det väldans lugnt. Tills jag kom på att min buss går tio över sex, ska då hämta dricka och möta Jess i bromma, och jag är ofixad! Har då kommit fram till att jag sminkar mig hos Bex medans vi lagar middag, haha ja men så får det bli helt enkelt.

Ska som sagt ut sen med Jess, kanske inte UT men till nån härlig uteservering och chilla, snacka skit och sådär. Min sötnos kb och danne kommer förbi också, har inte träffat dem på ,jag vet inte hur länge, så det blir skitkul! Synd att danne är så kinkig när det kommer till krogar, men han som kan allt kan ju få äran att bestämma vart vi möts sen för några öl. Nu måste jag fixa håret, favoritskorna är på också. Puss ha en bra torsdag!


Ja bjuder på den föfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0