Hôla amigos

Idag mår jag inge vidare. Fick reda på dåliga nyheter igår som ledde till att jag somnade inte förens nio imorse, inge jobb för mig idag med andra ord. Det gick helt enkelt inte, tyvärr. Somnade nio iaf och vaknade kl tre, det var sjukt härligt att äntligen somna! Har chillat hos en kompis hela dagen, och jag försökte nyss köpa mobil men det blir problem för att mitt abonemang står på pappa, men det löser sig nog i alla fall, hoppas jag. Annars måste jag byta nummer vilket jag verkligen inte orkar med. Imorn ska jag jobba 13-20, sen ska jag hem och bara ta det lugnt. På måndag blir det bio med morbror min och så ska jag träffa bästis som vart hos hennes pappa hela helgen, så det blir mys! Nu ska jag kolla vidare på Ondskan, den går på 4 an, fast nu börjar nyheterna, attans!


Den kanske inte är den nyaste men jag blev kär ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0