Jag är envis och gillar att shoppa, ingen bra blandning

Jag förstår inte varför jag proppsar på att köpa saker som inte känns rätt när jag provar dem. Jag tänker alltid att "det känns bättre hemma, jaja det är väl klart". Pernie mobbar alltid mig för att jag köper saker som jag lämnar tillbaka dagen efter. Det kanske är för att stilla köpbehovet som jag får. Jag är så förbannat envis, det beror nog på det också, lite kanske..

Vad har hänt i dag då: Vaknade hos min sötnos runt ett, käkade frulle och åkte sen och mötte upp bästis i Solna C. Vi gled runt lite, jag köpte en superfin blus och en svart klänning (som ska lämnas tillbaka imorn), samt två par skor. Var på jakt efter jobbskor, mina är nämligen något sönder om man säger så, det är hål rätt igenom sulan. Hittade ett par billiga, men det var vit sula på, och vi måste ha helsvarta skor, så jag ska måla sulan med spritpenna, hahaha, får hoppas att det funkar. Efter det åkte jag hem, slängde in en tvätt, tog en dusch och la mig i min säng, åh vad jag har saknat den! När man vart borta några dagar inser man hur mycket man gillar sitt eget hem. Det är så sant som det är sagt "borta bra men hemma bäst".

Imorn ska jag då som sagt byta klänningen, vilket ger min pengar att köpa nåt annat för, woho! Ska träffa Bex imorn, vi ska ta en fika på någon servering, om det är bra väder förstås, annars blir det inomhus. Efter det ska jag träffa en kamrat till mig, men det blir tidig läggning, ska jobba sen 11 på onsdag. Det var allt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0