Jag är glad

Jag är glad, jätteglad faktiskt! Jag har vart ensam hemma hela veckan, umgås med bästis, har beställt hem en ny mobil och en ursnygg klänning! Om ca 17 dagar har jag comviq, ÄNTLIGEN KAN FOLK RINGA TILL MIG, haha. Har alltid fått höra "kan du skaffa comviq så man kan ringa", och snart har jag det, snart så... Igår var vi hos en killkompis, drack, spelade kort och chillade. Imorn ska P klippa sig och hälsa på sin mormor, och på kvällen kommer nog kb hit och grillar, så det blir mysigt. Annars då, inget spec. Vi har suttit hemma och kollat film, tog en cykeltur med hunden och ätit kladdkacka. Nu är det scrubs baby, så måste sluta skriva. Vi hörs sen eller imorn, puss


En lite äldre telefon, men jag blev helt kär, fråga mig inte varför. Och jag lyckades såklart ta sista klänningen i min färg på nelly så visar den här bilden istället. Min ser likadan ut fast underkjolen är mörkblå istället för vit. ca 500 kr från nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0