JAG HAR HITTAT MIN KAVAJ

Oh ja, jag är slut! Tack och lov att man inte är man. Har hållt på och byggt en satans byrå som jag ska fylla med mina kläder, skor och väskor. Men shit vad jag har underskattat det där med att bygga sånt där, jag byggde typ fyra lådor, vilket var komplicerat som fan, hahaha tyckte jag i alla fall. Skruvar hit och skruvar dit, kan det bli värre? Det kommer däremot bli så skönt att få plats i min garderob och plats för allt som just nu inte får plats. Men jag överlämnar resten till far min, han kan sånt där, haha!

Nu ska jag strax till sängen, ska upp åtta imorn och jobba. Slutar sju, och då ska jag möta upp Jess, hennes kompis och kanske kb för utgång. Ska nog till Royal, det ville Jess iaf, för mig spelar det ingen roll, bara jag får uteservering så är jag nöjd! Om du ska ut kan du ju slå en pling, *blink*

Förövrigt har mina läsare börjat komma tillbaka, det är alltid kul att se en förändring i statistiken. Jag har ju trots allt inte bloggen för läsarna, utan som ett ställe för mig att kunna skriva vad fan jag vill på. Sen om folk vill läsa är ju bara ett plus. Köpte en kavaj idag också, har vart på jakt i en månad nu, utan lycka. Hittade EN kvar i min storlek på Gina nedsatt till halva priset - TACK GUD, trots att han inte finns, haha fyfan vad glad jag blev! Den blir det nog imorn + shorts och ett vitt linne, låter bra? Jag får se vad som händer. Nu ska jag försöka ladda ner en låt, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0