Pissdag med ett stort jävla P

God kväll alla glada, vilket jag inte kan påstå att jag är. Har haft en riktig pissdag på jobbet med jobbiga kunder och ett jobbigt pass. Allt gick åt pipsvängen och jag var verkligen irriterad, och ibland går det bara inte att låtsas vara glad när nån jävel står och klagar om oväsentliga saker! Har inte kunnat sova i natt heller, somnade runt fyra-fem trots att jag var dödstrött redan vid ett. Jag blir så jävla irriterad när jag inte somnar, man blir nästan gråtfärdig. Låter töntigt men jag behöver min sömn om jag ska orka. Det är ju en annan sak om man är ute och festar, så har man kul iaf, men inte när man bara ligger och väntar på att somna.. Slutade iaf kl åtta och då åkte jag hem till bästis, har verkligen saknat henne. Vi har haft så fullt upp båda två så vi knappt hunnit ses, men vi sågs en snabbis vilket jag är glad för. Fick även reda på att jag får typ en gratis billjett till brittan, som jag avgudar, men jag kan inte gå eftersom jag jobbar. Det suger, veeeerkligen men vad gör man, tjänar cash i alla fall.

Imorn ska jag och morbror på bio, vi ska se baksmällan som jag hört är skitrolig. Jag ville ju se Bruno men jag har lovat P att vi ska se den tillsammans. Den är sjuk tydligen, precis som vi så det blir ju toppen, haha! Efter det ska jag umgås med bästis igen, vi måste passa på nu när vi har tid för varandra. Sen blir det chill ska ju jobba på tisdag som sagt. Nu ska jag chilla framför tv:n och förhoppningsvis kunna somna sen, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0