Schliiiiiten

Hej bloggen. Mår inge vidare i dag måste jag erkänna, ändå lyckades jag ta mig till Solna C och handla lite.. Vem kan motstå shopping lixom? Nej men skämtåsido, igår bjöd Amelia med mig på en drink efter jobbet, jag tackade ju inte nej och blev på humör för att fira min semester. Vi träffade några trevliga killar och hamnade på nåt livemusik-ställe, inte i min smak kanske men sällskapet var ju trevligt. Det hela slutade med en galen efterfest på söder och kanske en och annan fling, haha, me love summer big time. Summan av kardemumman, jag kom hem sju imorse och sov till 12, är ganska sliten med andra ord.. Haha, meeeeeeeeen jag är glad ändå! Hoppas ni hade en bra söndag ni med, för det hade jag vill jag lova! Nu ska jag glutta på 2½ män, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0