SKJUT MIG FÖR JAG ÄR HELT SLUT

Gaah vad slut jag är! Hela min kropp bara skriker efter sängen, NU NU NU!! Vilken chock att gå upp kl åtta imorse när man gått upp ett varje dag. Men självklart försov jag mig 50 minuter så det var megastress på morgonen, sååå typiskt! Kom till jobbet i alla fall, så otaggad på att jobba så det var inte sant. Jobbade mina åtta timmar och det var så sjukligt varmt på jobbet. Över 30 grader i kassalinjen, så ja, man badade i sitt eget svett.

Mötte Pernie efter jobbet och vi satt och chillade på en brygga, en liten tradition vi har förstår ni. Nu har jag iaf duschat, vilket var mycket välbehövligt! Slipper jobba åtta timmar imorn också, ska iväg så jobbar bara halva dagen, otroligt skönt måste jag säga, lat som man är kallas det för lycka när sånt händer.

Imorn ska jag som sagt på tacomiddag hos Bex med Jessica. Efter det ska vi ut med Amelia och förhoppningsvis massa heta killar som hon ska dra med sig. Vet ej vart vi ska men det blir nog chill. Säg till om du ska ut, ju fler desto bättre lixom. NU: TV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0