Trevligt

Igår var kb och danne här, det var skittrevligt faktiskt. De kom hit runt fem tiden och sen tände vi grillen och började dricka. Det var en kväll fylld av skratt, snack och bara allmänt skoj. P deckade tidigt som fan för hon trodde hon hade feber, hon tror så mycket den där tjejen, haha. Vi satt i alla fall uppe sent och jag tror jag somnade runt sex, och blev väckt en timme senare av att grabbarna skulle dra hemmåt, sen gick jag tillbaks till min kärlekssömn, mmm!

Nu sitter vi och glor på tv, P är hundvakt åt en annan hund så nu är det fullt drag hemma hos mig, hundar åt höger och vänster. Janina kanske kommer förbi senare men vi får se hur det blir med det. Nu är det dags att glutta vidare, hörs senare, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0