GANDALF

Kom nyss hem, det blev mer än bara en fika, det blev shopping. Inte så mycket för min del, tyvärr, men en del för bästis. Jag köpte i alla fall en oversize tröja, har blivit helt kär i för stora kläder. För det första är det sjukt snyggt och för det andra är det bekvämt som satan. Man kan slappna av och det passar till det mesta. Jag kan ju bara tipsa om min vita skjorta om ni minns, bästa köpet på länge! Hur skön som helst, alldelles super, köp en sån!

Jag ska strax vidare, ska nog träffa Emelie och sen ska jag sova över hos P, får se om jag hinner träffa henne men hur som helst så sover jag inte hemma ikväll. Jag har verkligen haft en bra dag idag, det är ju ingen nyhet att jag har kul med min bästavän, men som sagt, en sådan här dag behövdes verkligen! Ska spendera midsommar hemma hos hennes pappa också, i Trosa, min favoritstad. Om ni aldrig har vart där, åk dit, det är sjukt mysigt vill jag lova. Nu ska jag bege mig vidare, men jag uppdaterar ikväll eller imorgon, får se vad orken vill, haha. Juste, har funderat på en sak, vill tatuera mig på vristen, hiss eller diss? Ha en bra kväll och försök att inte bli alldelles för fulla, puss på er!


Här är väskan jag skulle visa er från H&M plus tröjan jag köpte idag

Kommentarer
Postat av: TA BORT BILDEN MUTTA

fis

2009-06-15 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0