Geek

Pernie kollar på nyheterna, stor PV på henne. Hon hävdar att det är allmänbildning, jag hävdar att hon är pensionär. Haha nej men skämtåsido, det är inte min grej så jag svarar på lite onödiga frågor så länge, enjoy!

1. Stänger du av mobilen när du sover? Ibland
2. Vem såg dig senast naken? Mig själv
3. Hur kommer du se ut om tjugo år? MILF
4. Hur var du på dagis? Dominant, rättvis men snäll
5. Hur är du att ha som arbetskamrat? Rolig som fan
6. Har du celluliter? Nej
7. Biter du på naglarna? Japp
8. Har du något handikapp? Jag har keff balans
9. Är du rädd för att få hängbröst? Nej
10. Tror du att gud är en man eller kvinna? Enligt mig finns ingen Gud
11. Svär du? Klart
12. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Kan jag inte påstå
13. Tror du på utomjordingar? Nej
14. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Fisk eller ägg
15. Har du blivit arresterad? Ja
16. Ljuger du? Ibland
17. Har du kysst en polis? Nej
18. Är du rädd för securitasvakter? Nej dom är heta
19. Har du någonting att dölja? Vem har inte?
20. Är du / har du varit gift? Nej
21. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Jag är alldeles för ego för det
22. Kan du baka bröd? Nej

Kommentarer
Postat av: patricia

4. Hur var du på dagis? Dominant, rättvis men snäll





ahahhahahHhahahHAHAHAa, du är så jävla rolig, dominant, rättvis men snäll, de låter som nåt taget ur ditt cv, jhahahah

2009-06-16 @ 07:35:46
URL: http://patricia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0