Grattis Andreas!

Han har tagit studenten och åkt flak hela dagen. Likaså våra 3or från Walthers, skulle åkta flak men vi sov istället, mjau! Nu ska vi alldelles strax bege oss över till A, äta, dricka och fira honom. Jag kom på att jag inte har nån present däremot, KUL! Pinsamt värre eller vad.

Igår satt jag, P och Ann och snackade heeela natten lång. Somnade sent och vaknade tidigt med nackspärr. Har blivit helt sjukt förkyld så orkar ingenting, först halsfluss sen förkylning, lyllos mig! Vi hade iaf skittrevligt, det ska vi göra om!

Nu ska vi i alla fall dra, tappenbron är sönder så det går inga bussar, så det blir till att gå till A, i klackar och kyla. Vill man vara fin får man lida pin. Ann ska egentligen inte ens med, men hon kommer som sagt inte hem så hon våldsgästar partyt, haha, kul. Då är jag inte ensam om att inte ha present i alla fall!





PORR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0