GRATTIS OLLIS

Kom nyss hem från mami + fika hos grannen. Mamma fick som sagt en spikmatta, oh shit vad glad hon blev. Dem är så sjukt sköna att ligga på, ni måste prova! Nu sitter jag och kollar på Real Housewives, riktigt mupp-program. Vad leker dessa kvinnor? De tror att de är så mycket finare och bättre än alla andra, usch, jag blir äcklad av såna människor.

Imorn ska jag iväg och träffa min sötnos, vi ska myspysa och jag vill grilla! På tosdag ska jag ut med Jessica, vi ska sätta oss nånstans på nån mysig servering och dricka några öl eller nåt, blir skitbra! Föressten så hittade jag tygskor, vita, ÄNTLIGEN!!! Jag har sprungit runt hela Stockholm och letat efter dessa satans skor, men de har vart slut i 37 precis överallt. Men nu hittade jag i Solna C, ååh vad glad jag blir, jag som har sån brist på skor (blink). Ville också passa på att berätta att min syster har kameran, så har ingen möjlighet att lägga in massa bilder, det suger, jag vet.

Måste ju såklart grattulera min lilla Oliv som fyller 18 idag. Inget som blir särskilt nytt för henne eftersom hon redan sprungit runt på alla krogar i hela Sverige, haha. Men nu har du åldern inne på riktigt, grattis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0