HOT HOT HOT

Har blivit dålig på att uppdatera. Jag har inte haft tid eller orkat. Igår jobbade jag i alla fall, det var skönt men jobbigt, jag har nackspärr så det är lite cp sådär, men annars lugnt. Massor av nya ungar på jobbet, ganska jobbigt eftersom man måste lära upp dem, haha. Idag ska vi fira mamma som fyllde igår, vi ska iväg och köpa en QI spikmatta till henne, hon kommer bli såååå glad! Hon har nämligen jätteproblem med rygg och nacke och den stimulerar just det, som akupunktur, fast hemma. Den finns för 500 kr på Teknikmagasinet i svart, grönt eller rött.

Jag och bror ska in till Solna alldelles strax, jag ska bara fixa till mig lite. Föressten sjukt varmt ute, var ute med vovven, jag höll på att dö. Jag hade iofs tjocktröja på mig men ändå, oyoy! Hoppas ni får en härlig dag, puss!

Pumpar föressten den här NON-STOP, sommarens hit!


Kommentarer
Postat av: patte

fjärtis jag kan inte svara på dina sms, my money is over and out, så du vet liksom :(

2009-06-23 @ 16:41:49
Postat av: Moss

den här låten tar priset!!!

2009-06-24 @ 20:59:25
URL: http://seckiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0