I am home

Bajsdålig uppdatering, jag vet. Har som sagt inte haft någon dator, men nu är jag hemma igen! Har haft en bra midsommarhelg, väldigt behövlig. Det var otroligt skönt att få komma bort några dagar och bara ta det lugnt och andas. Ingen stress, inge jobb, inga måsten, ingenting. Jag höll mig hur som helst spiknykter på midsommarafton. Jag skulle ju jobba dagen efter och då vill man ju vara på topp, speciellt på donken, haha. Men jag hade skitkul ändå, trots att jag inte drack, något man borde pröva oftare kanske, och då menar jag alla, inte endast jag.

Idag har jag jobbat sedan 12, skulle slutat 19 men fick gå 17 istället. Det var S K Ö N T! Jag var helt slut i kroppen, har lidit av sömnbrist pga snarkningar i väldigt hög ljudnivå. Låter sjukt, jag vet, men sant. Köpte tillochmed öronproppar, men det var så jävla obehagligt och sova med dem så jag kunde inte slappna av. Efter jobbet åkte jag och träffade en mycket god vän till mig. Vi satt och lyssnade på gammal musik, då snackar vi Ebba Grön och liknande. Gamla låtar är så sköna, så härliga och man omsveps av en kännsla av sommar. Verkligen mys.

Nu är jag i alla fall hemma. Tog nyss en varm dusch och ska snart lägga mig i sängen faktiskt, är helt slut. Imorgon ska jag sova ut ordentligt. Sen måste jag in till stan och handla smink och byta en tunika jag köpte i förregår, skulle ha S men det fanns bara M så jag chansade, men den var för stor, tyvärr.. Efter det blir det chill, ska jobba på måndag så måste ta det lugnt, nästa helg ska jag däremot ut med min älskade vän KB. Ja då får ni se upp för då blir det röj, det skall gudarna veta, hahaha puss på dig!

Handlade en oversize tröja, jeansleggings och en vit tunika som jag inte hittade någon bild på


Denna ska köpas imorgon, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0