I will love you forever

Har ni någongång haft en sån där konstig känsla som man inte riktigt kan beskriva? Det kan handla om precis vad som helst, men det känns så konstigt, som att man är övernaturlig. Jag har en sån känsla, och det har jag haft länge. Jag känner att det finns en speciell person där ute som jag kommer "sluta ihop med", alltså jag tror att om 10 år från nu har vi barn, hus och hela köret. Jag vet inte varför, vi passar inte ens tillsammans. Han är lugn och sansad och jag är vild och energisk. Vi tjaffsar mycket eftersom vi inte delar samma åsikter i många sammanhang, och ibland går vi varandra så mycket på nerverna att man nästan vill döda den andra, låter sjukt men det är sant, haha.

Men trots allt detta så dras vi alltid tillbaka till varandra. Vi har sagt så många gånger att vi inte ska ses mer, att vi ska gå vidare och bara köra på och se vart livet tar oss, men det funkar inte. Det är något sjukt med oss som gör att vi vill vara tillsammans. För att bakom dessa dåliga stunder är vi som gjorda för varandra och det är så bra. Jag har aldrig träffat någon som jag kännt så här för och jag är så glad över att jag träffat dig. Jag struntar i om det låter töntigt, men jag tror helhjärtat på att du är min sanna kärlek och det kommer bli vi tillslut.

Kommentarer
Postat av: patte

ja men det är väl klart vi ska leka, måste bara se till att bli frisk. FLYTTAR OM EN VECKA.......

2009-06-24 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0