Ibland hatar jag att man måste komma på en rubrik

Sitter här och funderar nu. Funderar på om jag ska sova eller vara vaken. Jag är inte trött, men känner mig ganska tom just nu. Hängde nyss upp tvätten, har blivit så mammig på senaste tiden. Kanske har vuxit upp. Längar tills Trosa, jag vill verkligen komma bort ett tag, även om det bara är några dagar, bättre än inget. Längtar också tills Patten flyttar, för då ska vi dricka vin på hennes stora balkong, det har hon lovat *blink*, haha. Är nog uppe ett tag, så skriver mer sen, puss.


Btw, jag älskar de nya cola glasen, tur att man jobbar på donken, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi ska supa supa supa

2009-06-17 @ 21:54:27
URL: http://patricia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0