Idag är sängen min bästa vän

Ja det vore jobbigt annars eftersom jag vart fast i den hela dagen lång. Men förutom sängen så kom min andra bästis förbi, helt oväntat. Det är inte P's stil så jag är chockad, på ett bra sätt. Det var lixom gulligt, så tack bebis! Nu steg jag nyss ut från duschen, ååååh det var najs. Min feber stiger så jag duschade nästan en halvtimme i riktigt varmt vatten. Jag underskattar verkligen duschen. Jag duschar alltid på max 10 min, jag står aldrig kvar i värmen och bara låter vattnet rinna över kroppen, förens idag. Jag har funnit en ny kärlek, kärlek till långa, varma duschar!

Nu ska jag gå tillbaka till sängen, som jag faktiskt börjar hata lite grann, även om jag älskar den. Men det är inge kul att man måste, det är ju aldrig kul. Men om jag mår bättre imorn åker jag i alla fall nånstans, klarar inte av att sitta hemma en hel dag till, OMÖJLIGT! Men nu ska jag som sagt lägga mig, skriver sen eller imorn, puss!


Ja ungefär så här har jag sett ut idag, fast mycket värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0