Jag är rastlös

Jag är uttråkad. Det händer ofta faktiskt. Även om jag alltid hittar på saker, eftersom jag hatar att vara ensam, så blir jag så lätt rastlös och uttråkad. Jag har absolut NOLL tålamod, och det börjar bli jobbigt. Det har gått så långt så jag kan bli irriterad på folk om det pratar för långsamt, långsamt enligt mig dårå. Jag orkar inte sitta och lyssna på små detaljer, kom till saken direkt i stället! Jag har inget tålamod, ojoj hur ska det gå det här?


Hittade en gammal bild, ser lite ut som en ledsen hund eller hur?

Kommentarer
Postat av: patricia

men oj, jag ska inte prata överhuvud taget idag på våran lunch dejt, fan man vill ju inte göra dig arg.

2009-06-03 @ 08:29:39
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0