Jag är uttråkad

Gick nyss upp från soffan. Huvudet gör inte ont när jag ligger ner, så det har jag gjort hela dagen och jag är så sjukt jävla uttråkad så det är inte sant! Jag vill bara bli frisk så jag kan få gå ut i solen, sitta och mysa och bara må bra. Jag ber till Gudarna att jag mår bättre imorn så jag orkar ta mig in till Solna och byta min satans tröja.

Nu ska jag precis hänga tvätten, men jag orkar inte egentligen. Kollar på Bachlorette också, dåligt program måste jag säga. Eller inte dåligt men lixom LAME. "Åh jag vill hitta min självfrände här" och lalalala, lycka till! Hur många säsonger av Bachlor/Bachlorette har det gått på tv, alltså typ 20 stycken. Tyder inte det på att det inte fungerar?

Aja, på fredag ska jag i alla fall in med morbror och kolla tatueringar. Jag vill göra på ryggen eller vristen, och jag ska skriva en text, antagligen på latin så ingen fattar vad det står, roligast så. Men jag kan inte bestämma mig, det är en stor grej i alla fall för mig. Det lutar åt ryggen faktiskt, känns bäst där.


VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0