Life's a bitch but so am I

Det var skitkul att jobba idag! Vi var jordens härligaste gäng som stod i kassan. Plus att MR HANDSOME var på plats! Jag och Bex stod och dreglade, haha, nej inte riktigt... men nästan. Efter jobbet tog jag en fika med Bex på 60's, det var myspys. Däremot har jag sjukt ont i min hals, jag förstår inte. Har käkat mitt satans penicilin nu i 10 dagar, men det är ingen skillnad, så jag måste till läkaren på måndag igen, boooring.

Nu har jag precis bäddat rent i min säng, jag verkligen äääääälskar att sova i en nybäddad säng, speciellt när man är nyduschad dessutom. Min sis sover med mig i natt, jag känner mig så kärleksfull. Inte ofta det händer, så det får man ta vara på. Och juste, det kom in en skitsnygg dansk idag, jag vet inte riktigt vad han sa men han sa nåt om att jag skulle dricka med honom vid elva, men sedan försvann han lika snabbt som ögat. Attans tänkte jag, där gick han, den snyggaste dansken jag någonsin vilat min blick på. Men så kan det gå, life's a bitch. Nu ska jag dricka cola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0