LÖRDAG

Det var skitkul igår faktiskt. Blev helt kär i en pappa också, alltså ni förstår inte hur sexig han var! YAMMIEEE!!!! Men jag var inte ensam om att vara förälskad i honom, nej alla verkade vara det. Men i övrigt var det trevligt, många härliga människor, Andreas ska vara glad, han har en jävla släkt, på ett bra sätt ofc. Efter ett tag hann man bli lite små tipsy, det var sån god cider så jag kunde inte låta bli! Hahah, sen åkte jag hem till min killkompis i alla fall och sov över här, det var mys. Nu ska jag iväg till jobbet, får dubbel lön idag eftersom det är nationaldagen, naaaaaaaaajs. Är fortfarande sjuk föressten, vill bli frisk nu! Men men, BYEEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0