Love is a game and you have to play it

Tro mig, du vet inte vad smärta är förens du älskat någon som inte älskar dig tillbaka. Har funderat mycket på kärlek under de senaste dagarna, och jag har kommit fram till att kärlek är jobbigt som fan. Allt handlar om ett satans spel, "varför ringer han inte, ska jag skicka sms, jag måste vänta tre dagar så han inte tror jag gillar honom". Men egentligen, vem bryr sig. Oftast vill båda bara det att alla är alldeles för stolta för att ta det så kallade "första steget". Jag är inte bättre själv, nejnej, jag väntar alltid, hellre det än att man "verkar för PÅ" right? Jag säger bara att egentligen borde alla bara släppa taget och leva, skitsamma. Ring dagen efter, man blir ju bara glad. Oyoy, KULIGT inlägg det där blev, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0