ME <3 SOL

Har legat och solat sen halv tolv, så jävla varmt så det är inte sant, man svettas floder när man ligger där! Men skönt är det, man känner hur man jobbar på brännan lixom. Jag är fortfarande inte brun men det kommer, det kommer, just wait. Blir ju segt när jag ska jobba varje dag nu, men får sola efter det eller nåt. Nu kom jag i alla fall ur duschen precis, kände mig som sagt inge vidare fresch, och man vill ju inte stinka på jobbet lixom, haha.

Jag är på sånt bra humör idag, helt sanslöst! Och juste, Patten snart flyttar du, inflyttningsfylla? Haha, nej skoja bara men flytta ska hon göra. Jag avundas alla som slipper bo hemma, jag vill också bort.


Sommar 08, saknar mitt långa hår ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0