No stress

Somnade nästan på bussen när jag var på väg hem, var helt slut. Har nyss haft halsfluss men nu är jag förkyld istället. Snoret rinner non stop, inte trevligt. Efter skolan var jag i Vby med Patricia. Vi hann inte kolla så mycket, jag skulle hem och plugga osv. Nu ska jag strax på studentmottagning hos min granne och jag har inte ens börjat göra mig i ordning! Men jag känner ingen stress, är för trött för att orka bry mig. Det är säkert inga hetingar där i alla fall, men tänkt om....

Ikväll ska jag träffa Eme också, var ett jävla bra tag sen. Vi ska sätta oss nånstans och bara prata om allt som hänt, allt som inte hänt och allt som kommer hända. Nu måste jag tumla mina kläder, hörs sen!


Lååångt ifrån färdig. Orkar däremot inte sminka mig, har tröttnat på smink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0