Nödvänligt

Om du sitter på dass med datorn (de finns folk som gör så), kan du läsa det här, det är totalt NÖDvänligt. Ibland kommer jag på dessa roliga ord, jag är så jävla smart!

Har jag..?

1. Kysst någon ? - Ja.
2. Blivit kysst ? - Ja
3. Blivit kramad ? - Ja
4. Sjungit ? - Ja
5. Känt dig fånig ? - Ja!
6. Saknat någon ? - Hela tiden
7. Ljugit ? - Ja
8. Rökt? - Ja
9. Testat droger? - Nej skulle ALDRIG falla mig in
10. Åkt fast av polisen? - Ja

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: Varit helt nöjd med mig själv
2. Jag vill testa: Livet som platinablond
3. Jag gillar: Att festa med folk jag inte känner
4. Jag ogillar: Kycklig med ben
5. Jag hatar: Våld
6: Jag är trött på: Vuxna fjortisar
7: Jag vill ha: Längre hår
8. Jag behöver: Bättre betyg
9. Jag behöver inte: Falska människor


Kärlek:

1. Killar eller tjejer? - Alltid killar
2. Är du kär?: - Jag vet inte
3. Singel/ upptagen?: Singel
4. Saknar du honom/henne?: Ja
5. Vem kysste du sist?: - Kommer inte ihåg hans namn
6. Vem kramade du sist?: Johan
7. Längsta förhållande: Över ett år
8. Första kyss?: Nicke i 4:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0