Nu väntar 60's

Har ju som sagt vart lite nedslagen de senaste dagarna. Har gått igenom någon slags personlig kris, låter töntigt, I KNOW. Hur som helst, nu har jag duschat, klätt på mig, sminkat mig och är redo. Ville bara uppdatera er lite grann. Måste säga också, det är otroligt vad man tappar läsare när man inte uppdaterar, hoppas ni kommer tillbaka nu när jag är back on track. Ser helt slapp ut idag, man kan ju inte vara stilig jämt. Mjukisbyxor, tunika, klocka och armband. Har inte bestämt mig om jag ska köra med eller utan diadém (?). Jag kom på en annan sak också, jag köpte en sjukt najs väska för ett tag sen, har inte visat den. Jag gör det senare ikväll, så welcome back om du vill se den, den är superbra nu till sommaren!

Nu ska jag börja bege mig till bussen, måste bara borsta gaddarna först. Jag ska ta en fika med bästis och sen ska jag träffa Emelie. Får se vad  vi hittar på, antagligen sitter vi nog och pratar i timmar och timmar, vi brukar göra det när vi inte setts på ett tag. Ska i alla fall bli skitmysigt. Längtar också till löning, då fyller nämligen Ollis år och då blir det härlig utgång i lyx och glamour, haha, PUSS!


Petra, vi är bäst på fest, hahahahahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0