PV

Kom nyss hem, det har slutat regna, ÄNTLIGEN! Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa lite till. Jag är sjukt nervös inför det satans provet, nästan så man blir religös och ber till Gud om att klara det. Jag sa nästan. Hur som helst, min bästa kompis, hon är en pensionär, ja det är hon. Det var PV på hög nivå (pensionär varning) när hon drog fram ett korsord på nätet, och sedan satt och klurade på det. Mm, det är sant, hahahah!!

Imorn är det nationella, grr, inte kul, men ett måste, jajamensan som allt annat nu för tiden. Jag vill ha helg, så jag kan få gå ut och ha lite kul. Måste bara säga, jag kollade på BFF med PH, fyfan va pinsamt! Vilket jävla program, att folk tävlar om att bli hennes bästis. Men kul var det, jag är redan fast, dokusåpa-nörd som man är kommer jag följa det varje vecka för att sedan bli upprörd över att fel person vann.

"Folk som lätt blir med barn? Hm... GRAVIDA!"















Kolla så söt min bebis var när vi kom in från regnet!

Kommentarer
Postat av: patricia

hahhaha, vilken ful hund,den får stanna hemma när du flyttar till mig, varför skruvade du inte på hans musche hahhaha kunde ju blivit sjukt kul om alla andra också fick se den bilden jag har i mitt huvud haha

2009-06-03 @ 08:32:12
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0