Skärpning!

Har gått runt och vart deppig några dagar nu, men nu får det banne mig vara nog! Trots denna nyfunna, sunda inställning till livet, så har jag ingen ork. Jag vill åka in till stan men jag har inga pengar. Jag vill shoppaaaaaa!! Idag är det ju första dagen på ett bra tag som det inte regnar, härligt eller vad sägs? Jag vet inte varför man vill bo i det här landet egentligen, kolla på våra sommrar, bara regn och slask. Jag skulle vilja spendera mina sommrar utomlands, varje år, några månader. Alltid sol, alltid fest, alltid hunkar, alltid chill, just the way I like it.

Update: Det var hur som helst ingen som var intresserad av mina rosa, höga skor. Varför förstår jag inte, dem är sjukt snygga och ser otroligt bra ut på foten. Jag vill inte ha kvar dem för att jag vill köpa nya skor, plus att de är väldigt höga. Jag har nämligen problem med vänster hälsena vilket gör att jag får ont i högklackat. Det är så fult eftersom höger fot tål hur hög klack som helst, ååååh frustrerande! Men om det är någon som ångrar sig är det bara att säga till.

Nu ska jag lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Ska nog in och ta en fika med mamma sen, får se vad som händer. Det känns för övrigt helt konstigt att det är sommarlov nu, känns som att jag borde vara i skolan. Jag ska faktiskt dit den 18:e och göra omprov för att försöka fixa mitt ig, känns helt meningslöst, men men, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0