Sommarstress

Kom nyss hem från P, har sovit bort i stort sett hela dagen men det gör inget. Det är underbart väder ute, tack och lov, sommaren är äntligen i Sverige? Har lite lätt panik eftersom jag ska till skolan på torsdag och göra prov i geografi, och förhoppningsvis få G. Men det känns omöjligt eftersom jag inte pluggat, och jag vet att jag måste men jag orkar verkligen inte! Jag vill bara att skolan ska vara slut, är det för mycket begärt?

Efter min lilla skoltripp på torsdag åker jag till Trosa med bästis, vet inte om jag redan berättat det, säger det igen i alla fall. Det ska bli myspys, hoppas det är bra väder bara. Lite synd att jag jobbar sen på lördag från 12, dock är det dubbel lön hela dagen så jag kommer skrapa i hop lön för 14 timmar, härligt! Det behövs verkligen till sparkassan!

Nu ska jag strax i väg hem till en killkompis och chilla, och juste, ni glömmer väl inte att det är sista avsnittet av DHW idag, sen är det uppehåll hela sommaren, det är så jobbigt, men den som väntar på nåt got, right? Nej nu ska jag sluta skriva om ingenting.

Dagens

Åh så söta jag och bror blev på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0