SORRY FAN, MEN GRATTIS FAN

Förlåt för KEFF uppdatering, har inte vart hemma tilltäckligt länge för att hinna. Har inte tid nu egentligen heller, men men. Vi har huset fullt av finnar, så jag blir utkickad för natten, ska spendera den hos bff istället. Imorn är det ju avslutning föressten, ska bli så satans skönt! Efterråt ska alla grilla, dricka och mysa tillsammans, men vi får se om det verkligen blir så. Jag ska korka upp en vinare i vilket fall som helst, sommarkänsla eller vad?

Ville gratta min syster också som gick ut 9:an idag med gallanta betyg! Grattis älskling, du har vart mycket duktig! Speciellt eftersom du kom hit från ett annat land och knappt kunde säga hej på svenska, jag är stolt, det vet du. Och det gör mig så ledsen att tänka tanken på att du snart flyttar ifrån mig, kommer bli tufft. Men som jag sa, du får hitta ett gäng hunkar där uppe i skogen som vi kan festa med, det blir galet skoj, eller hur?! Här får ni bild på hur jag ser ut imorgon och en bild på älskade syster. Nu ska jag packa ihop mina saker, hare så bra people, talk to you soon!




PUSS PÅ DIG SNYGGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0