Studentmottagningen

Vi satt och hade trevligt faktiskt. Jag träffade min barndomsvän Johanna plus en gammal klasskompis, och ytterligare en gammal kamrat till mig på mottagningen. Vi drack skumpa, öl och åt god mat plus en sjukt god tårta! Jag hann njuta ett tag, innan jag tappade smaksinnet pga förkylningen, då var det ingen idé att äta mer. Vi kom förövrigt fram till att vi ska ordna nån slags marknad med superparty i sommar, haha, låter b men det skulle nog banne mig vara riktigt skoj om man lyckas skrapa i hop massa människor som är härliga och partyglada!

Nu har jag prec kollat på Grey's! Jag blir lika känslosam varje vecka. Izzie, blir frisk någongång så Alex kan slappna av, ni är ju så söta tillsammans, eller? Haha, jajajajaja. Medans jag kollade försökte jag plugga också, har ytterligare massvis av sidor att läsa som jag totalt glömt bort. Trodde jag var i stort sett klar, men nejnej! Ska upp 06:00 imorn och åka och göra prov i skolan. Allt hänger på det där provet, orättvist kan man ju tycka. Allt annat vi gjort i kursen, spelar tydligen ingen roll eller? Jag vet inte, kanske bara en metod för att skrämma oss, få oss att komma dit. Han lyckas i alla fall.


Jag verkligen ääälskar min jeansjacka, tack käre bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0