Take a chillpill

Kom nyss hem, har vart hos en kamrat och chillat. Det var sjukt najs väder så vi solade, åt glass och pratade strunt hela dagen lång. Fick reda på att jag kommer få G i slutbetyg i matte, jag har aldrig vart gladare! Helt sjukt, jag slipper omkurs nästa år som jag var helt inställd på! Annars var det lugnt, Patricia var tillbaka i skolan, trevligt trevligt, men annars har det inte hänt så mycket.

Imorn måste jag till skolan en snabbis och lämna in massa saker, sen ska jag nog ut och sola om det är bra väder, vi får se vad som sker helt enkelt. Jag älskar sommaren, brunbrända hunkar, klänningar, sommarkärlek, fest och allt det där. Hoppas den här sommaren blir lika bra som den förra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0