Trosa here WE come!

Ska strax fixa i ordning mig för att sedan bege mig. Jag ska in till stan först och shoppa lite, fick nyss 2000 kr insatt på mitt konto av pappa, ja så går det när man får bra betyg! Ska möta upp min syster inne i stan, hon är på nån tönt affär så hon åkte in tidigare för jag orkade inte följa med dit (a).

Vad blir det för väder föressten? Det ser ut som regnet är på väg... igen. Tur att man kommer vara i Trosa, hoppas det är bättre väder där. Tänkte skriva en lista på vad jag MÅSTE köpa så jag inte köper massa onödigt!

  • Svarta jeansleggins
  • En till oversize tröja (LOVE EM')
  • En ny BH
  • Brunpuder + mascara

Det är de saker jag måste köpa, vad kan de gå på, sex, sju hundra kanske? Måste lägga undan pengar till resan också, har fortfarande inte gjort det (sorry p), men det fixar sig, det gör det alltid, på nåt sätt.



Jag måste också berätta, jag är sjukt lättad. De har kollat mammas huvud nu och allt är lugnt där uppe i alla fall, så jävla härligt. Däremot måste hon gå igenom den fruktansvärda smärtan av ett ryggmärgsprov. Lycka till mamma, du är stark och jag tror på dig!

Nu ska jag fixa i ordning mig och packa och grejer, SHIT DET HADE JAG GLÖMT!!! Vad måste man ha med sig på en tre dagars resa? Jag är världens sämsta packare, jag är sån optimist så jag tror aldrig att man behöver ta med sig så mycket, men det blir alltid fel i mina beräkningar, haha. Måste fixa det nu, ska dra om en timme!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om dig :)

2009-06-18 @ 18:07:25
URL: http://patricia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0