What's cooking good looking

Hejsan svejsan. Nu har jag nyss kommit hem och nyss ut från duschen. Var som sagt och kollade tatueringar idag men det fanns ingenting att se i de studior vi besökte så det är bara att kolla vidare på nätet efter texttyper osv. Men taggad blev jag i alla fall, men ska vänta tills efter sommaren i alla fall. Hade en rolig dag tillsammans med morbror, vi har inte haft någon särskild kontakt under min uppväxt men det är kul att vi börjar lära känna varandra nu, verkligen. Han klagade också på att jag inte lägger ut rocklåtar på bloggen, jag skulle lagt ut några tillägnat till honom "det är hans påse med chips" så att säga, men flash player fungerar inte nu, så det får bli imorgon.



Men det blev en bild på barbie i fängelse istället, COOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0