A great thinker

Nu är jag happy, men nu kom jag på att jag måste hänga tvätten, big downer*. Men nu kom jag på att jag börjar 12 imorn, så tummen upp igen!

Föressten, vad är grejen med dubbeldejter? Om ni har vart på en sån nångång så vet ni nog den där konstiga känslan man oftast får, allt känns konstigt. Man är fyra stycken, fast man bara ska vara två. Nej, jag gillar inte dubbeldejter, det förstör ju allting. Kan ju vara skönt ibland också såklart, om man hamnar på dejt med nån slibbig jävel som är helt störd. Då kan man ju komma på en passande lögn till varför man plötsligt måste gå.

Haha, jag vet inte varför jag ens tog upp det, men det cirkulerar konstiga frågor i mitt huvud ibland. Imorn ska jag iaf sola, det ska bli skönt, börjar bli brun nu, och det är ju målet tills lördag. Får icke gå ut i vit kropp, det är bara ett stort "no no"!


Då var man brun, mitt i hösten dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0