Bajstisdag

Kom nyss hem från en kompis, och nu försöker jag åter igen plugga vidare på min jävla svenska. Det går åt helvete så det bara skriker om det!!!! Jag provade skriva förut men jag fick ett psyk-bryt och började grina (töntigt men sant). Jag är så sjukt skoltrött, är jag den enda?

Jag shoppade i alla fall efter skolan, min lön försvinner alltid så satans fort, och nu ska man ju ha råd att gå ut också(?), aja hur som helst, det blev inte mycket men det var behövligt. Jag har letat jättelänge efter en väsk/plånbok som man kan ha pengar, kort osv i, men samtidigt funkar som en liten väska, och nu hittade jag en på Mango. 179 kr och supersöt, jag köpte den direkt. Hittade också ett par shorts i linné-tyg, 129 kr, suuuuperbilligt. Så billigt så jag var tvungen att fråga om det var något fel på dem.. Fick även med mig ett linne och ett par ringar från Gina, men det var också behövligt, jag lovar...

Nu sitter jag i alla fall med P, vi ska se DHW men jag måste ju plugga, vad ska jag göra? dilemma dilemma. Jag måste göra klart svenskan innan 23:59 annars blir det IG i hela kursen, dåligt måste jag säga. Jag menar, allt jag gjort innan i kursen, spelar det ingen roll? Då hade man ju lika gärna kunnat skita i det också. Ja, jag har inte vart på bra humör i dag alltså, så jag skällde ut en busschaufför också, inte meningen men han var jobbig, sorry, sånt som händer. Måste kolla tv nu. Nej, jag menar plugga...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0