Dags för solning!

Har nyss ätit frulle, mycket härligt. Det är halvkasst väder ute, men ändå varmt, så jag kan inte bestämma mig för vad man ska ha på sig (?), riktiga i-lands problem. Köpte en ny jacka igår, en tunn, grå snygg jacka. Jag lägger upp bild senare. Jag rekommenderar den starkt i alla fall, passar till allt och mycket bekväm!

Idag kör jag förövrigt på lockigt hår, det var länge sen. Känns inte bra men jag ska prova ändå, det är ju trots allt mitt naturliga hår, tyvär... Plus att om det börjar regna är håret redan lockigt, så då slipper man springa runt med en tröja runt huvudet som en wannabe-muslim. Nej men nu ska jag klä på mig och bege mig mot solariumet, 25 minuters njutning står näst på listan, och då menar jag solariumet.



Psst, bara två dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0