Den passade!

Wiho! Klänningen kom hem idag, och det satt som den skulle. Shit jag var så nervös för att den skulle vara för liten, men nej då! Så ni som vill beställa hem en sådan, ta inte en storlek större!

Nu har jag suttit och skrivit en uppsats i en ½ timme om aborter, rätt eller fel? Jävligt intressant ämne måste jag säga, verkligen. Visste ni att endast 1/3 av världens länder tillåter abort? Och över 70 000 dör på grund av amatörmässiga, olagliga aborter, usch! Fri abort för hela världen! Nu ska jag föna håret och kolla Ballar Av Stål, mitt favoritprogram, elak som jag är, mohehehe! Längar till fredag, då släkten + alla grannar kommer hit och firar oss, det ska bli skitmysigt.



Köpte nya shorts idag också

Och sen kom min snygga syster med på bild


Kommentarer
Postat av: ella

men sara din jävel

2009-05-22 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0