Don't lie to me

Han kanske har rätt trots allt. Jag vill inte tro på vad han säger, jag vill inte veta. Jag vill inte inse sanningen, jag vill inte ha det så. Jag vill att du ska vara den där underbara, härliga och älskvärda människa du en gång var. Jag intalar mig själv gång efter gång att du fortfarande är det, och jag tror oftast på det också. Men kanske har han rätt trots allt. Kanske vill du förstöra, kanske vill du skapa problem.

Jag lyckas inte ta mig ur det här. Manupilationen är fullständig, och den är hela tiden från alla håll och kanter. Jag orkar inte. Jag minns den tiden då jag respekterade dig, det var bra tider. Jag vill respektera dig, tro mig, jag vill inget hellre. Men du gör det omöjligt för mig. Jag kan inte låtsas, jag orkar inte. Trots detta så älskar jag dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0