En konstigt härlig fredag

Musikalen var suddär. Förstod varken handling eller mening med showen. Våran var definitivt bättre, när vi gick i 9:an alltså. Ibland saknar jag de tiderna, allt var så  jävla skönt. Alla visste vart man hade varandra och alla kände alla. Inga falska människor, inge skitsnack. Men livet går ju vidare, även om det ibland vore skönare om det inte var så. Men somsagt, det är alltid kul att se på 9:ornas musikal, det är en tradition i vår gamla skola, så det har blivit en tradition att gå och titta, speciellt nu när min syrra var med.

Efter musikalen gick vi och köpte med oss mat och åkte hem till Andreas som körde oss dit (han har precis tagit körkort), så grattis till honom. Han skulle vidare på skiva, som jag inte kunde hänga med på eftersom jag inte är 18 förens om 14 dagar, seeeegt! Han var utklädd till rysk torped, så han fick en del blickar på vägen in, haha. Vi åkte i alla fall in till 60's och satte oss där. Snackade lite skit, drack latte och bara mös bland allt folk. Det var härligt, älskar sånna stunder, bortsett från regnet ofc.

Nu är jag helt slut och ska sova, pansisvarning på mig ibland. Träffade några sköna människor som fick mig på fest-humör, men tröttheten tog över så jag längtade bara efter min säng. Imorn blir det jobbet och sen får vi se vad som händer, dubbeldejt kanske står på menyn imorn, men som sagt, vi får se vart livet för oss. Hoppas ni haft en skön fredag och kanske en härlig fylla! God natt people och puss på er.


En bild på oss från musikalen i 9:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0