Fredag = skööööööönt

Nationella gick åt helvete idag! Jag vet inte vad som hände. Engelska är ändå mitt bästa ämne, men nu bara gick det inte. Jag orkade inte ens läsa texten, jag bara sket i det. Men det känns helt okej för det verkade inte gå bra för nån annan heller, skadeglädje gör en mycket gladare! Nu kom jag precis ur duschen och ska föna och platta håret snart. Min syster har musikal i skolan idag, så det ska jag se, blir skitkul!

Ikväll blir det lugna puckar, tror jag i alla fall. Jag och P ska in och ta en fika ikväll efter musikalen, sen får vi se vad som händer. Vi drar på oss klackar för säkerhetsskull *grr*


Mmmm så här mysigt får man klä sig när man är hemma, häääärligt!

Kommentarer
Postat av: patricia

JOHOOO, DET GICK VISST BRA FÖR MIG, hehehehe

2009-05-08 @ 14:36:03
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0