Glass är den bästa medicinen

Lyckades ta mig upp från sängen för att hämta glass. Det är så skönt för halsen att käka det, det lixom bedövar. Jag ligger hemma och är så jävla uttråkad, fast samtidigt så satans trött. Jag orkar inte göra nåt och sen har jag ångest. Jag får inte missa skolan, inte nu! Det här är sämsta tillfälle och nu blir jag sjuk, typiskt min tur!

Jag skulle gått ut idag, men nu kan jag ju inte det. Inte nog med det skulle det dessutom vart gratis. Skulle ut med kb och danne, men nu kan jag inte det. Jag är skitbesviken, hade verkligen sett framemot det. Men sånt är livet, får ta det nästa vecka istället, eller i helgen, om jag är frisk då vill säga. Hoppas det, hoppas hoppas hoppas!


Nej... Nu ska jag tillbaka till sängen

Kommentarer
Postat av: Kat

Snygg top,vars är den ifrån? :)

2009-06-02 @ 12:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0