God morgon alla glada

Sista dagen i skolan denna vecka, mucho skönt. Känns som att det är jul, men det är det ju verkligen inte, hahah. Nej men hur som helst, men måste bara tipsa om en sak, hörlurar. Det finns ett par på teknikmagasinet som heter iear tror jag, orange förpackning, tror jag också, för 260 kr typ. Köp inte dem! Jag har fått byta mina två gånger på knappt ett halvår, och det är lika omständigt vaje gång. Köp istället creatives hörlurar som dessutom är lite billigare, och lite bättre., så slipper du byta lurar 24/7

Idag blir det solning, det ska bli otroligt skönt, som varje gång! Jag måste också säga att jag sova sjukt bra i natt, trots att P låg över halva min säng + hennes sida, jag var nog på kärlekshumör i går. Nu ska jag platta håret och sen åka till skolan och lära mig nåt. Blir osminkat idag så slipper jag tvätta ansiktet senare, bara jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0